Доставка

 

Начин на доставяне и връщане на стоки

 

1. Доставка

 

Куриерска служба ECONT

  • Цената за доставка се изчислява в зависимост от адреса на доставка
  • Доставка до адрес на клиента
  • Доставката се извършва до 5 работни дни след получаване на имейл за потвърждение.

 

Когато заявявате Вашата поръчка, моля не забравяйте да посочите Вашето име, точен адрес за доставка и телефон за обратна връзка.

След направена поръчка получаване на заявка ще бъдете уведомени за направената поръчка на посочения от Вас e-mail. Втори имейл ще получитете, когато поръчката се приеме за обработка. Наш служител ще се свърже с Вас по телефона през деня между 10:00 и 19:00, ако се налага доуточняване на поръчката. Ако всичко е наред, ще получите съобщение на имейла за предаване на поръчката на куриер. В следващия ден тя ще Ви бъде доставена при посочените условия.

Можете да изберете адрес за доставка на поръчаните продукти по Ваше желание: Вашия домашен адрес, работен/офис адрес или друг адрес, където искате да получите продукта.

Сумата на доставката ще бъде автоматично добавена към общата сума, която можете да видите, преди да заявите поръчката.

Направената от Вас поръчка ще бъде обработена до три работни дни. Поръчката ще Ви бъде доставена в рамките на 3-5 работни дни от куриерска агенция Спиди.

 

2. Връщане и замяна на стоки

Как да върна закупен продукт?

 

Долна част на бельо и бански - бикини, боксерки, прашки, слипове, бодита,чорапи, чорапогащници и други продукти, характеризиращи се като долно бельо - НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане и подмяна - по хигиенични причини.

Търговецът има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

В случай на фабричен дефект, който е установен при получаването на продукта, по време на опция преглед, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца.

Разходите по доставката са за сметка на клиента

 

Можете да откажете получаване и заплащане (ако използвате опцията за плащане с наложен платеж) на поръчания продукт в момента на доставката само в следните случаи:

  • Ако има явно несъответствие между поръчан и доставен продукт, което може да се установи с обикновен преглед на продукта.
  • Ако продуктът или опаковакта са видимо повредени.
  • Ако цената, която трябва да заплатите, не съответства на посочената в Уебсайта при заявяване на поръчката.
  • Ако не е спазен срока за избрания от Вас тип доставка.

 

4. Отговорност

Тази Политика за доставяне и връщане на стоки не може да ограничи отговорността на candiess.bg и Вашите права на потребител, съгласно приложимото законодателство.

Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки можете да изтеглите оттук

Линк към Комисия за защита на потребителите (КЗП) https://kzp.bg

Линк към платформата за решаване на потребителски спорове на Европейската комисия: http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

За повече информация, свържете се с нас на: office@candiess.bg