Доставка

 

Начин на доставяне и връщане на стоки

 

1. Доставка

 

Куриерска служба Speedy

  • Цената за доставка се изчислява в зависимост от адреса на доставка
  • Доставка до адрес на клиента
  • Доставката се извършва до 5 работни дни след получаване на имейл за потвърждение.

 

Когато заявявате Вашата поръчка, моля не забравяйте да посочите Вашето име, точен адрес за доставка и телефон за обратна връзка.

След направена поръчка получаване на заявка ще бъдете уведомени за направената поръчка на посочения от Вас e-mail. Втори имейл ще получитете, когато поръчката се приеме за обработка. Наш служител ще се свърже с Вас по телефона през деня между 10:00 и 19:00, ако се налага доуточняване на поръчката. Ако всичко е наред, ще получите съобщение на имейла за предаване на поръчката на куриер. В следващия ден тя ще Ви бъде доставена при посочените условия.

Можете да изберете адрес за доставка на поръчаните продукти по Ваше желание: Вашия домашен адрес, работен/офис адрес или друг адрес, където искате да получите продукта.

Сумата на доставката ще бъде автоматично добавена към общата сума, която можете да видите, преди да заявите поръчката.

Направената от Вас поръчка ще бъде обработена до два работни дни. Поръчката ще Ви бъде доставена в рамките на 3-5 работни дни от куриерска агенция Спиди.

 

2. Връщане и замяна на стоки

Как да върна закупен продукт?


Съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от получената стока в срок от 14 дни от датата на получаването й.

В този случай, търговецът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват по банкова сметка на клиента.

При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от ''Закон за защита на потребителите''. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е - те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани, без да е нарушена целостта на опаковката, без да има аромати. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно ''Закон за защита на потребителите''.

Долна част на бельо и бански - бикини, боксерки, прашки, слипове, бодита,чорапи, чорапогащници и други продукти, характеризиращи се като долно бельо - НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане и подмяна - по хигиенични причини.

Търговецът има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

В случай на фабричен дефект, който е установен при получаването на продукта, по време на опция преглед, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца.

 

1. Връщане и замяна

1.1 Продукт, закупен от електронен магазин candiess.bg може да бъде върнат до 14 дни след получаването му, съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП).

За да удовлетворим искането ви за замяна или връщане на продукта, той трябва да е в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка, да е със запазен търговски вид (стоката не трябва да има следи от грим, парфюм, лосион да не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена) и в комплект със стоковата разписка, издадена от нас и съпътстваща пратката. След преглед на състоянието на продукта, неговата стойност (без стойността на доставката) ще ви бъде изплатена чрез наложен платеж по куриерска фирма SPEEDY

Долни части на бельо като бикини, боксерки, прашки, слип, боди,чорапи, чорапогащи и комплекти включващи такива долни части не подлежат на връщане по хигиенични причини.

Не приемаме рекламации за дефекти, произтекли от неправилно и несъобразено с инструкциите на производителя употребяване и третиране на продуктите.

1.2 Какво трябва да се направи, за да може да бъде върнат продукт, закупен от candiess.bg :

- Да се спазят правилата по под точка 1.1

- Преди да предприемете връщане на продукт, трябва да поискате това да се случи, след като се свържете с нас чрез формата за контакт или на e-mail: …………


- Връщането на продукта трябва да е чрез куриерска фирма SPEEDY

- Разходите по доставката са за сметка на клиента

- Сумата по стойността на поръчаните артикули (без сумата, която сте заплатили за доставка при получаването на поръчката си) ще ви бъде изплатена в срок не по-късно от 14 календарни дни

1.3 Случаи в които не се позволява да се върне продукт:

- Ако не са изпълнени всички указания в т.1.1 и 1.2

- Ако върнете продукт/-и чрез друга куриерска фирма

candiess.bg спазвайки ''Закон за защита на потребителите''(ЗЗП) , запазва правото да откаже връщане на продукт.

Адрес за връщане : 1700 гр. София, Ст. Град бул. Акад. Б. Стефанов 14 магазин CANDIES до бл. 15

 

3. Несъответствия и отказ от получаване

Можете да откажете получаване и заплащане (ако използвате опцията за плащане с наложен платеж) на поръчания продукт в момента на доставката само в следните случаи:

  • Ако има явно несъответствие между поръчан и доставен продукт, което може да се установи с обикновен преглед на продукта.
  • Ако продуктът или опаковакта са видимо повредени.
  • Ако цената, която трябва да заплатите, не съответства на посочената в Уебсайта при заявяване на поръчката.
  • Ако не е спазен срока за избрания от Вас тип доставка.

Ако в момента на доставката откажете да получите продукта по причина, различна от изброените, трябва да заплатите разходите за доставка и връщане.

За отказа от получаване се съставя протокол от доставчика. При неподписване на протокола от Ваша страна се приема, че отказът е неоснователен и трябва да заплатите разходите за доставка и връщане.

Ако е налице несъответствие между поръчания и доставения продукт и е било невъзможно да се установи в момента на доставката, моля свържете се с нас на тел.: +359 883689891. Ние ще заменим Вашия продукт след извършване на оглед и установяване на несъответствието.

 

4. Отговорност

Тази Политика за доставяне и връщане на стоки не може да ограничи отговорността на candiess.bg и Вашите права на потребител, съгласно приложимото законодателство.

Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки можете да изтеглите оттук

Линк към Комисия за защита на потребителите (КЗП) https://kzp.bg

Линк към платформата за решаване на потребителски спорове на Европейската комисия: http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

За повече информация, свържете се с нас на: office@candiess.bg